تخت خواب چوبی | سرویس خواب ترک | فروشگاه اینترنتی ماکاچوب

یکی از مهم‌ترین المان‌های به کار رفته در هر خانه ای سرویس خواب میباشد. شما میتوانید انواع سرویس خواب و تخت خواب چوبی را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب از فتولیدی ماکاچوب خریداری کنید. سرویس خواب با توجه به سلیقه شخصی افراد در محیط اطراف آن‌ها چیده می‌شود. به عنوان مثال اعضای یک خانواده با سلایق متفاوت به چیدمان اقدام خواهند کرد.برای خرید و اطلاع از قیمت تخت ‌خواب استاندارد و لاکچری و انواع سرویس خواب ترک ، دو نفره و یک نفره به فروشگاه اینترنتی تولیدی تخت خواب ماکاچوب See.

مقایسه تخت خواب چوبی دو نفره با تخت خواب فلزی

با توجه به نام این محصول، جنس این تختها از چوب میباشد. تخت خواب‌های چوبی دونفره به‌صورت معمول از دو قسمت جدا شونده از هم تولید شده که توسط بست هایی مخصوص به یکدیگر اتصال می یابند. در قسمت بدنه، پایه‌ها از جنس چوب ساخته شده و قسمت هایی که با زمین در ارتباط می‌باشد از مقاومت بیشتری برخوردار است. تنوع ظاهری موجود در تخت‌خواب های دونفره بسیار بالا بوده و شما می‌توانید به راحتی با جستجوی کلمه تخت خواب دو نفره در اینترنت با مدل‌های مختلف و سبک‌های متفاوت آشنا شوید.

سبک‌های مدرن، سلطنتی، کلاسیک و فانتزی در مورد تخت‌های دو نفره موجود می باشد. امکانات و ویژگی‌های هر یک از این تخت‌ها متفاوت بوده که در برخی از آن‌ها درب‌های مخفی، وجود سیستم صوتی و موارد دیگر تعبیه شده است. تخت خواب‌های دو نفره در بخش متریال نیز به انواع تخت خواب‌های چوبی، چرمی و فلزی تقسیم‌بندی می‌شود.در کل می‌‌توان گفت پایه‌های تخت خواب حداقل پانزده سانتی‌متر از زمین فاصله داشته تا امکان تغییر در اندازه و همچنین جابه‌جایی آن برای استفاده‌کننده ایجاد گردد.

تخت خواب چوبی | سرویس خواب ترک | فروشگاه اینترنتی ماکاچوب
تخت خواب چوبی | سرویس خواب ترک | فروشگاه اینترنتی ماکاچوب

مقایسه تخت‌خواب‌چوبی با فلزی

هر کدام از تخت‌خواب‌ها دارای ویژگی های خاص خود هستند و با توجه به نیاز شما دارای کارایی میباشند. نمی توان گفت که تخت خواب چوبی خوب است یا فلزی ، بلکه باید بررسی کنید کدام از این تخت ها میتواند برای شما مناسب باشند . در ادامه شما را با چند نکته برای انتخاب بهتر آشنا خواهیم کرد.

ویژگی‌های تخت فلزی

تخت خوابهای فلزی دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به مدل های چوبی  هستند.  بدنه فلزی این محصولات در برابر ضربه ، آتش سوزی و حشرات مقاوم میباشند. این تجهیزات از نظر وزن سبک تر از مدل های چوبی هستند. اندازه و سایز مدل های فلزی قابل تغییر هستند که میتوان با توجه به اندازه تشک تخت آن را کوچک تر و بزرگتر نمود. از معایب بزرگ این نوع تخت صدا دادن آن پس از گذشت زمان میباشد. بعضی از تخت های فلزی قابلیت تنظیم و خم کردن تخت از وسط  را دارد یعنی شما میتوانید قسمتی از تخت را طوری تنظیم کنید که مانند پشتی به آن تکیه بدهید. میتوان تخت فلزی چرخ دار را انتخاب کرد  تا حمل و نقل آن را راحت تر باشد.

ویژگی های تخت‌چوبی

جنس بدنه این تخت ها از چوب مرغوب میباشد. تخت چوبی دارای تنوع در طرح و رنگ میباشند. قیمت خرید این محصولات به نسبت بالاتر خواهد بود.  تخت خواب های چوبی دارای وزن بیشتری میباشند. مونتاژ و متصل کردن تخت چوبی زمان بر خواهد بود و حمل و نقل آن سخت میباشد.

این تجهیزات دارای مدل های مختلفی مانند ساده ، جک دار ، کشودار ، تخت خواب کمجا و … خواهند بود. تخت های چوبی از موارد و یراق آلات بسیار متنوع ای تولید میشوند. تخت های چوبی دارای طرح های ساده و تاج هستند و اگر ساده هم باشد بعدا میتوان تاج تخت اضافه نمود. سرویس خوابهای چوبی دارای تخت های زیر تشک بوده که تشک روی آن قرار گرفته که در برابر وزن بیشتر مقاوم خواهند بود.

فروشگاه اینترنتی تولیدی تخت خواب ماکاچوب

برای خرید و اطلاع از قیمت سرویس خواب جهیزیه عروس و انواع تخت خواب چوبی دو نفره و سرویس خواب ترک با تولیدی تخت خواب ماکاچوب Call.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *