تخت ‌خواب استاندارد | سرویس خواب ترک | فروشگاه اینترنتی ماکاچوب

برای اینکه یک خواب با کیفیت و راحت داشته باشیم، باید یک تخت‌خواب مناسب ود دارای استاندارد را خریداری کنید. درست است که  تنوع بالا در محصول انتخاب را دشوار میکند، ولی شما با آگاهی کامل نسبت به کاربرد، اندازه، ارتفاع، جنس، رنگ و … میتوانید بهترین محصول را تهیه کنید. شما میتوانید انواع سرویس خواب و تخت خواب را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب از تولیدی ماکا چوب خریداری نمایید. برای خرید و اطلاع از قیمت تخت ‌خواب استاندارد و لاکچری و انواع سرویس خواب ترک ، دو نفره و یک نفره به فروشگاه اینترنتی تولیدی تخت خواب ماکاچوب See.

ویژگی‌های یک تخت ‌خواب استاندارد و لاکچری

ممکن است شما در طول شب خواب راحتی نداشته باشید. تخت خواب ایده آل یکی از مهم ترین وسایل خانه بوده که افراد بسیاری به دنبال خرید و استفاده از آن می‌باشند. تختخواب نامناسب به مرور زمان می تواند موجب بروز بیماری هایی در ناحیه کمر، ستون فقرات و گردن شود. ما در این مطلب به معرفی ویژگی های یک تخت خواب استاندارد و لاکچری میپردازیم. شما میتوانید بهترین تخت خواب را با بهترین کیفیت از ماکا چوب خریداری نمایید.

  • کمد
  • پاف
  • صندلی
  • پاتختی
  • تخت‌خواب
  • آینه و میز کنسول

ویژگی‌های تخت ‌خواب استاندارد عبارتند از موارد زیر:

ارتفاع تخت ‌خواب استاندارد بزرگسال

تخت ‌خواب استاندارد نباید با زمین، مماس باشد. مناسب ترین زاویه‌ای که هنگام نشستن روی تخت باید بین زانو و ران باشد ۹۰ درجه میباشد. باید کف پاها در تماس کامل با کف زمین بوده و زانوها قائم بر بدن قرار گیرند. ارتفاع مناسب برای یک تختخواب استاندارد برای یک فرد بالغ بین ۳۵ تا ۴۰ سانتیمتر بوده و اندازه‌هایی کمتر و یا بیشتر از آن دردسرآفرین خواهند بود. اگر ارتفاع کمتر از این میزان باشد هنگام نشستن روی لبۀ تخت پاها به طور کامل جمع شده و زانوها بالا آمده  که موجب ایجاد احساسی ناخوشایند به‌خصوص در افراد قد بلند خواهد شد.

داشتن پایه مستحکم تخت ‌خواب استاندارد

مقاومت پایه تخت یکی از نکات ضروری در انتخاب تخت ‌خواب استاندارد میباشد. پایه باید بتواند وزن مداوم تشک را بدون خم شدن، تضعیف، ترک خوردن و یا شکستگی تحمل کند. از طرفی هنگامی که فردی روی آن قرار میگیرد این پایه علاوه بر وزن تشک باید تحمل وزن شخص را نیز دارا باشد. ناگفته نماند که تخت دارای کفی جک دار از نوع بدون جک آن گران‌تر است و نکته مهمی که در این بخش مطرح است حصول اطمینان از کیفیت و استحکام این کفیهای جک دار خواهد بود.

جنس تختخواب

جنس تخت ‌خواب استاندارد یکی دیگر از المانهای مهم در خرید آن است. به طور کلی تخت‌خواب‌ها در انواع فلزی، چوبی، ام.دی.اف، ملامینه و ترکیب فلز و ام دی اف یا ملامینه تولید میشوند.

تخت‌خوا‌‌‌ب‌های چوبی و ام دی اف به علت استفاده از روغن جلا ممکن است بوی نامطبوعی نداشته باشند.این بوی نامطلوب موجی ایجاد آزار و حساسیت به خصوص در کودکان خواهد شد.

قیمت تخت خواب استاندارد و لاکچری

قیمت انواع تختخواب‌ با توجه به کیفیت، جنس، طرح دیگر ویژگیهای تخت تغییر خواهد کرد. تخت‌های فلزی در مقایسه با سایر محصولات قیمت بالایی داشته و نوع چوبی دارای منبت‌ کاری قیمت بالا تری خواهد داشت. شما میتوانید انواع تخت خواب و سرویس خواب لاکچری و استاندارد را از تولیدی تخت خواب ماکا چوب خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی تولیدی تخت خواب ماکاچوب

برای خرید و اطلاع از قیمت سرویس خواب جهیزیه عروس و انواع تخت خواب چوبی دو نفره و سرویس خواب ترک با تولیدی تخت خواب ماکاچوب Call.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *