تولید کننده سرویس خواب

اولین چیزی که در خرید سرویس خواب مهم است، ابعاد اتاق شماست. تناسب تخت و سرویس خواب با اتاق خواب باعث می‌شود فضای کافی برای دیگر وسایل و همچنین رفت و آمد باقی بماند، بنابراین ابعاد و اندازه تخت موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فروشگاه های بسیاری هستند که میز، مبل و تخت خواب می‌فروشند اما یافتن یک تخت متناسب با ابعاد اتاق خواب، کار راحتی نیست، به‌‌همین خاطر، خرید از تولیدکننده سرویس خواب یک راهکار فوق‌العاده به نظر می‌آید.

مزیت خرید مستقیم از تولید کننده، در این است که تولید کننده هیچ محدودیتی در اعمال ابعاد و اندازه برای تولید تخت و لوازم چوبی ندارد. البته این نکته را فراموش نکنید که هر چیزی استانداردهای خاص خود را دارد و نباید اختلاف زیادی میان ابعاد استاندارد با ابعاد درخواستی مشتری باشد.

 تولید کننده سرویس خواب

همچنین دراین باره بخوانید: بررسی جامع دو نوع سرویس خواب مدرن و کلاسیک

دومین موضوعی که بایستی در خرید سرویس خواب مورد توجه قرار گیرد، کیفیت مواد اولیه است.

بر‌خلاف نظر بعضی از افراد که تنها به بدنه و ظاهر اهمیت می‌دهند، تمام جزئیات و لوازم ریز و درشت مهم هستند، حتی جنس پیچ، میخ و اتصالات!

از آنجایی‌که اغلب لوازم‌ چوبی موجود در بازار و فروشگاه‌های لوازم چوبی دارای روکش‌ هستند و خریداران نمی‌توانند ساختار اصلی را مشاهده کنند بنابراین معقولانه و منطقی ا‌ست که سرویس چوب، مستقیم از تولید کننده سرویس خواب خریداری شود.

باید میان تولید کننده‌ها نیز تفاوت قائل شد زیرا برخی از تولید کننده‌ها برای کاهش هزینه و افزایش سود، از مواد اولیه درجه دو استفاده می‌کنند. این کار، گرچه باعث کاهش قیمت می‌شود اما عمر کالا و محصول کمتر شده و در مقابل آسیب‌ها، مقاومت کافی را ندارد.

سومین موضوعی که خرید از تولید کننده سرویس خواب را منطقی کرده، محدودیت رنگ‌بندی در فروشگاه‌هاست.

به بیانی دیگر، رنگ‌بندی اندک و محدودی در فروشگاه لوازم و مصنوعات چوبی به چشم می‌خورد در حالی‌که تولید کننده‌ها، به دلیل ورقه‌های چوبی و MDF متنوعی که دارند، محدودیت کمتری در ثبت سفارش طرح و رنگ بندی برای مشتریان دارند. به همین خاطر، اغلب افرادی که قصد خرید سرویس خواب و چوب دارند، مایلند محصولات مورد نیاز خود را به‌صورت مستقیم از تولید کننده سرویس خواب تهیه و خریداری کنند.

قیمت سرویس خواب

قیمت لوازم خواب و سرویس چوب، به عوامل زیادی بستگی دارد. عواملی همچون مواد اولیه، یراق‌آلات، تعداد کشوها، دراور، آیینه، پاتختی و… . به همین خاطر، قیمت‌های متنوع و متفاوتی در بازار فروش مبلمان و سرویس چوب وجود دارد. با این‌حال، یک سوال بزرگ برای خریداران وجود دارد! چرا اختلاف قیمت زیادی میان تولید کننده سرویس خواب با فروشنده‌های سطح شهر وجود دارد؟

تفاوت قیمت به واسطه‌گرها و سود زیادی که به جیب آنها سرازیر می‌شود برمی‌گردد. زیرا کالایی که از کارخانه خارج می‌شود، ممکن است توسط چندین واسطه خرید و فروش شود تا به دست مصرف کننده نهایی برسد. به‌علاوه، هزینه‌های جابه‌جایی هر خرید و فروش نیز به رقم پرداختی مصرف‌کننده اضافه خواهد شد!

به همین دلیل تفاوت بسیار زیادی میان قیمت تولید کننده سرویس خواب با قیمت فروشندگان سطح شهر وجود دارد. این اختلاف قیمت باعث شده افرادی که قصد خرید سرویس خواب یا سرویس چوب دارند، به فکر خرید از تولیدکننده بیافتند تا از یک سو قیمت کمتری برای سفارش خود پرداخت کنند و از سوی دیگر، محدودیت‌های طرح و رنگ را نیز نداشته باشند.

تولید کننده سرویس خواب برای تولید تخت خواب، دراور، پاتختی، میز آرایش و… ممکن است از چوب، فلز، مغز چوب با روکش، ام دی اف یا ورقه‌های ملامینه استفاده کنند و بسته به کیفیت هر کدام، قیمت‌های متفاوتی برای آنها در نظر گرفته می‌شود. چوب‌های طبیعی از جنس راش یا گردو و… هستند.

سرویس  خواب چوبی، قیمت گرانتری دارند اما استحکام فوق‌العاده‌ای نسبت به وزن و فشار افراد نیز از خود نشان می‌دهند. طول عمر سرویس خواب چوبی بسیار بالاتر از انواع دیگر است اما قیمت بالاتر آنها باعث شده که اغلب افرادی که قصد خرید مستقیم از تولید کننده سرویس خواب را دارند، مایل به خرید تخت خواب ام دی اف یا ملامینه باشند.

سرویس خواب ام دی اف، چند مزیت نسبت به تخت خواب های چوبی دارند. قیمت مناسب، اولین مزیت آنهاست. وزن سبکتر و جابجایی راحت‌تر، مزیت دوم تخت خواب‌های MDF نسبت به تخت خواب چوبی است. تنوع رنگ بالا و طرح‌های متنوع، مزیت دیگری است که باعث شده سرویس خواب ام دی اف فروش بالاتری نسبت به سرویس خواب چوب داشته باشد.

موضوعاتی که در خرید سرویس خواب مهم هستند!

قیمت:

هرگز یک تخت خواب گران‌قیمت را نباید بهترین تخت خواب دانست! این موضوع در مورد میز آرایش، مبلمان، دراور، پاتختی و… نیز صدق می‌کند، بنابراین هرگز قیمت سرویس خواب را ملاک عمل قرار ندهید. البته توان خرید و بودجه مشتری، موضوع مهمی است که تعیین می‌کند او در چه بازه قیمتی می‌تواند کالا یا وسیله مورد نیاز خود را سفارش و خریداری کند.

به‌واسطه استفاده از چوب بیشتر، قیمت گرانتری دارند. مزیت خرید از تولید کننده سرویس خواب نسبت به خرید سرویس خواب از فروشگاه‌های چوب و مصنوعات چوبی، در این است که دست مشتری در ثبت سفارش باز است و می‌تواند ابعاد و اندازه تخت یا تعداد پاتختی و حتی کشو‌های  آن‌را تغییر دهد، در صورتی‌که با خرید از فروشگاه، حق انتخاب خریدار به چند مدل محدود است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *