سرویس خواب باید با بقیه قسمت های اتاق خواب به صورت ست دربیاید و همین عامل باعث شده تا مشتریان محترم بیش از آنکه به مدل و طرح مناسب سرویس خواب توجه داشته باشند رنگ سرویس خواب را مهم برشمارند. رنگ سرویس خواب باعث شده تا فروشنده ها ابتدا رنگ مورد نظر را از مشتری پرسیده و سپس اقدام به معرفی به طرح ها و رنگ های دیگر از مشتری نمایند . همین عامل باعث شده تا سرویس خواب های خاص با رنگ های متداول به فروش بیشتری دست پیدا کنند که همواره یکی از بخش های مهم است.

 

رنگ های بسیاری هستند که همواره توسط عده  بسیار زیادی از مشتریان برای خرید سرویس خواب معرفی می شوند اما این به آن معنا نیست که رنگ های جدید و سفارش از بازار حذف شده باشند. بخشی از مشتریان همواره برای خرید سرویس خواب دنبال رنگ های مد نظر خود هستند که کار ساخت سرویس خواب را سخت می نماید. سعی کنید از رنگ های رایج استفاده نمایید تا در صورت تغییر دکوراسیون اتاق خواب و رنک سال دچار مشکل و هزینه های اضافه برای سرویس خواب جدید نشوید.

 

لازم به ذکر است سرویس خوابها باید به جای رنگ توجه بشتری بر روی طرح و راحتی کرد تا بعدا دچار مشکل نوشید. چه بسیار کسانی که با خرید یک سرویس خواب گران نتوانسته اند خواب راحتی را شاهد باشند و این مهمترین ضربه به آنها بوده که هزینه تخت خواب را بابت هیچ پرداخت نموده اند و این نکته را ذهن خود بیاورید که تا چه زمانی از این سرویس خواب استفاده خواهید نموده و رنگ تخت چه اولویتی در انتخاب شما دارا می باشد. امید است با انتخاب درست در خرید سرویس خواب بتوانید قدم درستی برای زیبایی اتاق خواب و خواب خود فراهم نمایید. سرویس خواب هایی را انتخاب کنید که بیش از آنکه تجملاتی باشند خواب راحتی برای شما فراهم آورند.

 

اتاق خواب زوجین باید به گونه‌ای آراسته و مهیا شده باشد که همواره حس رمانتیک و آرامش‌بخشی را به زوجین القا کند. افزون بر فضای فیزیكی داخل اتاق، فضای عاطفی- روانی داخل اتاق خواب زوجین نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زن و شوهر محیط داخل اتاق را باید به گونه‌ای برای هم بسازند كه با ورود به آن آرامش، امنیت، صمیمیت و عشق را احساس كنند. اما اینکه چگونه زوجین می‌توانند چنین فضایی را در خانه به وجود آورند موضوعی است که به صورت خلاصه، در قالب چند نکته مهم، در این نوشته، به آن پرداخته می‌شود.

مناسب بودن یك اتاق به عنوان اتاق خواب زن و شوهر، بیشتر با میزان صمیمیت و آرامشی که در زوجین ایجاد می‌کند، مرتبط است و نه با میزان لوازم آرایش و اشیای مجلل و گران‌قیمت داخل آن. فرش و اسباب و اثاثیه و تابلوهای گران‌قیمت و پرهزینه به تنهایی نه تنها عاملی برای ایجاد آرامش، صمیمیت و مهربانی بین زوجین به‌شمار نمی‌روند؛ بلکه گاهی خود به عاملی برای ایجاد تنش‌ها و بگوو‌مگو وقهر و دعوا بین زوجین تبدیل می‌شود. از این رو ضروری است هر زوج به دور از هرگونه مقایسه‌ای متناسب با وضع اقتصادی خود اتاق خوابی ساده و آراسته اما صمیمی و راحت داشته باشند. زیرا ساختن اتاق خواب زیبا و گران‌قیمت بدون روح سازگاری و صفا و صمیمیت هیچ ثمره‌ای ندارد./ سرویس خواب

رنگ مناسب انتخاب کنید. رنگ مهم ترین بخش در فنگ شویی است. یکی از ساده ترین راه ها برای انتقال انرژی در فضای خانه، انتخاب رنگ مناسب است. هر یک از رنگ ها، نماد یکی از عناصر موجود در فنگ شویی است: آتش، زمین، فلز، آب و چوب. هر وسیله را باید برای انتقال انرژی در فضا، براساس نقشه فنگ شویی چید. رنگ ها را باید بر اساس انرژی ای که می خواهید بچینید و آنها را با رنگ دیوار، قاب عکس، تابلو و یا دکوری های مختلف، انتقال دهید. رنگ همانند موسیقی، قوی و نشاط بخش است و هرچه رنگ هارمونیک تری را انتقال دهید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. نترسید که با روشن بودن رنگی که تختخواب انتخاب می کنید، رنگ به نظر متحرک بیاید؛ در حقیقت روشنایی نخستین موضوع در انتخاب رنگ است.

 

عنصر چوب سلامتی، سرزندگی و رشد را به ارمغان می آورد. دارندگی و ثروت نیز از دیگر نشانه های آن است. این عنصر، یکی از عناصر شرقی و جنوب شرقی در فضای اتاق است که البته در غرب اتاق نیز می توان آن را استفاده کرد. رنگ های عنصر چوب، قهوه ای و سبز هستند.

سرویس خواب هایی که دارای سکویی هستند که در زیرشان کشو و کمد قرار دارد از این مزیت برخوردار هستند که با گرد و خاک مواجه نخواهند شد و هم چنین تمامی وسایل شما را منظم تر و قابل دسترسی تر خواهند کرد؛ داشتن کمد و کشو در زیر تخت نیز راهکاری بسیار مناسب و کارآمد برای استفاده بهینه از فضاها در اتاق خواب های کوچک به حساب می آید. علاوه بر این وجود چنین قسمتی حتما برای پنهان شدن گربه شما نیز مناسب خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *