شرکت پنتون برای امسال رنگی جالب را انتخاب کرده است. در این مقاله میخواهیم به شما انتخاب جالب شرکت پنتون برای رنگ سال 2021 را معرفی کنیم.

انتخاب شرکت پنتون برای رنگ سال

شرکت پنتون برای سال 2021 رنگهایی که در ادامه به آن میپردازیم را انتخاب کرده است.

زردِ گرم و خاکستری

شرکت پنتون به عنوان تعیین‌کننده غیر رسمی رنگ سال شهرت جهانی دارد و از سال ۲۰۰۰ به بعد هر سال رنگ خاصی را به‌ عنوان  «رنگ سال»  معرفی می‌کند. این شرکت عنوان کرده که برای سال ۲۰۲۱ رنگ‌های زردِ گرم و خاکستری (Illuminating ۱۳-۰۶۴۷ Ultimate Gray ۱۷-۵۱۰۴) را انتخاب کرده است.

کارشناسان کمپانی پنتون رنگ زرد را به خاطر داشتن و القای حس قدرت، انرژی، مثبت بودن، آفتاب و خاکستری را به خاطر سایه‌های روح‌انگیز، الهام‌بخشی و تلاش برای نشاط انتخاب کرده‌اند. آنها معتقدند ترکیب این دو رنگ پیامی حاوی قدرت و امید را القا می‌کند.

ماکا چوب

مجموعه *ماکاچوب* با بهره گیری از متخصصین و طراحان زبده در کالکشن جدید محصولات خود با استفاده از این رنگ های مدرن و پر طرفدار جلوه ای از زیبایی را به نمایش گزاشته است. استفاده از رنگ زرد گرم در سرویس خواب آنیتا  و طراحی بی نظیر این محصول، ماکاچوب را به ارائه دهنده ی خاص ترین تولید کننده سرویس خواب بدل کرده است. بستر تونالیته رنگ خاکستری که در قالب سرویس خواب شنل تعریف شده، این محصول را به یکی از خاص ترین مبلمان مخصوص اتاق خواب تبدیل کرده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *