راهنمای خرید تخت خواب سلطنتی

با توجه به اینکه اشخاص یک سوم از طول شبانه روز  خود را در اتاق خواب می گذرانند وجود راهنمای خرید تخت خواب سلطنتی در کیفیت خواب افراد تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

حائز اهمیت است از وسایل مهم و ضروری در اتاق خواب هر خانه ای تخت خواب است که راهنمای خرید با کیفیت و مطمئن، با قیمتی مناسب از مهمترین قسمت های آن است.

خرید تخت خواب سلطنتی

اکثر زوج های جوان خواهان راهنمای خرید تخت خواب سلطنتی هستند. امروزه آنها مدل های سلطنتی را به مدل های اسپرت ترجیح می دهند. زیرا بکار بردن آن مناسب دکوراسیون های لوکس، کلاسیک و ایرانی بوده از استقبال بسیاری رو به رو شده است.

برای خرید تخت خواب باید فضای اتاق را در نظر بگیرید و سرویس خوابی را خریداری کنید که مناسب اتاق باشد. همچنین برای خرید سرویس خواب باید قد و وزن فردی که می خواهد روی آن استراحت کند را در نظر بگیرید. زیرا تخت باید توانایی تحمل وزن شخص را داشته باشد.

سپس ارتفاع تخت را بررسی کنید اندازه استاندارد برای ارتفاع یک تخت خواب ۴۰ سانتی متر است. در این هنگام وقتی شما روی تخت بنشینید پای شما روی زمین خواهد بود.

راهنمایی تخت خواب سلطنتی و ابعاد آن

راهنمای خرید تخت خواب سلطنتی

مهمترین راهنمای خرید تخت خواب سلطنتی ابعاد تخت است که باید متناسب با اتاق خواب باشد. اگر شما سرویس خواب بزرگی داشته باشید که در اتاق به سختی جا شود یا ابعاد تخت نسبت به اتاق بیش از حد کوچک باشد همه چیز نا زیبا و غیرمنطقی خواهد بود.

 پس آگاهی از ابعاد استاندارد و درست کمک می کند تا بتوانید زیباترین و شیک ترین چیدمان را در اتاق خواب داشته باشید. موارد دیگری که درباره سایز یک سرویس خواب باید بدانید آن است که باید سرویس خوابی را انتخاب کنید که آسایش و راحتی را در آنجا احساس کنید.

برای نمونه سبک خوابیدن و جثه بدنی باید در انتخاب تخت خواب سلطنتی را در نظر بگیرید بحوی که ابعاد آن متناسب با سبک زندگی و شرایط فیزیکی تان باشد.

مواردی مانند ارتفاع، عرض و طول تخت خواب و تشکی که بر روی تخت قرار می گیرد و رنگ رو تختی می تواند در آرامش شما بسیار موثر باشد.

سرویس خواب سلطنتی بیشتر در رنگ‌های گردویی، شیری، قهوه ای و طلایی( ورق طلایی) به فروش می رسد. هرچند می توانید در هنگام خرید این سرویس خواب را با رنگ دلخواه خود سفارش دهید و آن را در کمترین زمان تحویل بگیرید.

همچنین این تخت خواب ها همانند سایر سرویس خواب های دیگر است با این تفاوت قسمت تاج بلندتر است و بر روی آن منبت کاری های زیبا و جذابی کار شده است.

راهنمای خرید تخت خواب سلطنتی و قیمت آن

راهنمای خرید تخت خواب سلطنتی

قیمت در راهنمای خرید تخت خواب سلطنتی حرف اول را میزند. قیمت تخت خواب سلطنتی – مبل راحتی مانند میز نهار خوری در بازار دارای تنوع زیادی است که شاید در هنگام خرید سردرگم شوید.

این تخت خواب ها به دلیل دقت بالا در ساخت منبت کاری های شیک و زیبا قیمت آن از سایر سرویس خواب های دیگر کمی بالاتر است.

به عبارت دیگر نوع میز پاتختی ، نوع منبت کاری و متریالی که دارند در قیمت این سرویس خواب ها موثر است. همچنین مدل های ژورنالی، لوکس و تمام چوب قیمت بالاتری دارند.

برای دانستن قیمت تخت خواب سلطنتی از چند وب سایت و مغازه استعلام بگیرید تا در هنگام خرید با گران فروشی مواجه نشوید.

راهنمای خرید تخت خواب سلطنتی و انواع آن

افراد زیادی هستند برای تهیه سرویس خواب خود به دنبال راهنمای خرید تخت خواب سلطنتی و انواع آن هستند. اما شاید اطلاعات مفیدی از انواع آنها و اینکه چه کاربردی دارند را نداشته باشند.

  • تخت خواب های دبل

شاید کلمه دبل را بیشتر برای اتاق های هتل شنیده باشید. شاید به صورت دقیق با معنای واقعی آن آشنا نباشید. در حقیقت تفاوت و معنای این اتاق ها در نوع سرویس خوابه است.

بیشتر تخت خواب های دبل در اتاق های هتل کارایی دارند که دارای دو تخت جدا برای زیر تشک هستند. ابعاد این مدل از دو متر طول و صد و هشتاد سانتی متر عرض تشکیل شده است.

مناسب برای جهیزیه دختران و استفاده همزمان دو نفر است. حایز اهمیت است این تخت خواب ها را می توانید از یکدیگر جدا نمود.

  • تخت خواب های کویین

این مدل از تخت خواب ها بسیار مناسب دختران است. بیشتر برای استفاده یک نفر کاربرد دارد. همچنین از تنوع بالای برخوردار است.

تخت خواب های کویین با مدل های کوکس که بیشتر از جنس ام دی اف هستند. البته این نوع سرویس خواب ها دارای تخت خواب دو نفر نیز هستند. ابعاد آنها از طول ۲متر و عرض ۲۱۰ سانتی متری تشکیل شده است. این مدل یکی از پرفروش ترین و شناخته ترین نوع سرویس خواب ها محسوب می شوند. به دلیل طرحی های متنوع و شیک مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرند.

  • تخت خواب های کینگ

یکی دیگر از مدل های تخت خواب سلطنتی مدل کینگ است که نسبت به تخت خواب های کویین دارای ابعاد زیادتری هستند. این مدل بیشتر برای افراد بزرگسال استفاده می شود.

این سرویس خواب ها در دو نوع طرح کینگ شرقی و کینگ غربی تولید می شوند. مدل سرویس خواب های کینگ غربی دارای سایز های بیشتری هستند. به نحوی که برای استفاده یک نفر در یک اتاق معمولی امکان پذیر است.

سرویس خواب های کینگ شرقی دارای سایز های کمتری هستند. تخت خواب های کینگ غربی را می توانید در اتاق خواب ها بسیار بزرگ نیز استفاده کنید.

  • تخت خواب های تاشو

سرویس خواب های تاشو در بهینه سازی محیط خانه کمک شایانی می کنند. افراد زیادی که با کمبود جا مواجه هستند سعی می کنند این مدل استفاده کنند.

سخن آخر

این مقاله مفصل درباره راهنمای خرید تخت خواب سلطنتی، قیمت، انواع و ابعاد آن به گفتگو پرداختیم. اما حائز اهمیت است در هنگام خرید توجه به داشتن گارانتی کیفیت بسیار مهم است. پس در هنگام خرید از کیفیت محصول مطمئن شوید و سپس به سطح گارانتی آن در قبال خرید سرویس خواب که به شمار ارائه می دهند تحقیق نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *