زمانیکه شما میز آینه‌دار و کشودار، میز پاتختی، گنجه و تختخواب به دکوراسیون اتاق خواب تان اضافه می‌کنید، فضای داخلی شما به سادگی شلوغ و پر می‌شود. به همین دلیل است که باید بدانید یک چیدمان مناسب برای یک طراحی مناسب در دکوراسیون داخلی اتاق خواب ، ضروری و لازم است. کلید اصلی حل این مشکل این است که اتاقی خلق کنید تا فضای کافی برای اسباب شما داشته باشد.

به نکات زیر توجه کنید:
قبل از اینکه ست مبلمان یا کاناپه خود را خریداری کنید، درخصوص مقیاس و اندازه اتاق مطمئن شوید. ممکن است شما به دو پاتختی و سه کمد نیاز داشته باشید، اما فضای کافی نداشته باشید. مبلمان را اندازه بگیرید و تجسم کنید که کجای فضای داخلی قرار دهید مناسب‌تر است.
مراقب باشید که فضای کافی و مناسب برای راه رفتن باقی گذاشته باشید و دوباره چک کنید که کمدها و کشوها فضای کافی برای اینکه به راحتی باز شوند دارند. هنگامی که مکان قرار گرفتن تخت خود را انتخاب کردید، درخصوص درها و پنجره‌ها فکر کنید. برای دکوراسیون تختخواب خود توجه کنید، حتی اگر شما از پرده‌ای با طرح تیره نیز استفاده می‌کنید، قرار دادن تخت زیر پنجره، ایده خوبی نیست چراکه ممکن است یک شکاف کوچک از طریق در، روشنایی را به درون اتاق شما انتقال دهد و آرامش خوابتان را برهم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *