مضرات تلفن همراه | قیمت و خرید انواع تخت خواب در فروشگاه ماکا چوب

مطالعات متعددی نشان می دهد که بین نور آبی که از طریق صفحه دستگاه های الکترونیکی  منتشر می شود و اختلال در خواب ارتباط زیادی وجود دارد که منجر به سرکوب هورمون ملاتونین می شود. در ادامه به مضرات تلفن همراه در اتاق خواب میپردازیم. برای خرید انواع تخت خواب و مصنوعات چوبی در کرج با فروشگاه اینترنتی ماکا چوب تولیدی تخت خواب در تماس باشید.

خطر دستگاه های تلفن همراه هوشمند در اتاق خواب

استفاده از دستگاه تلفن همراه در اتاق خواب مضرلاتی را به دنبال خواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با مضرات تلفن همراه در اتاق خواب با فروشگاه اینترنتی ماکا چوب تولیدی تخت خواب  در کرج همراه باشید.

ملاتونین هورمونی است که نقش مهمی در خواب ایفا می کند این هورمن با ارسال سیگنال رسیدن زمان خواب به مغز به چرخه زمان بندی خواب کمک می کند.

مکمل های ملاتونین  می توانند جهت درمان اختلالات ریتم شبانه روزی خواب ، از جمله پرواز زدگی ، اختلال شیفت کاری و تاخیر در فاز خواب و بیداری موثر باشد.

از سویی دیگر دستگاهای الکترونیکی در حالت روشن بودن مدام در حال گرفتن و ارسال سیگنال و ارتعاشات هستند که این مهم در بلند مدت تاثیرات مخربی بر مغز داشته که این موضوع از مضرات تلفن همراه در اتاق خواب میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *